Ruilen of retourneren
Studio Sanita hoopt dat je helemaal tevreden bent met je aankoop.
Is dit niet het geval, dan mag je jouw bestelling binnen 30 kalender dagen na ontvangst ruilen of retourneren.
De klompen mogen alleen zijn gepast; klompen met draag- en gebruikssporen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
Verstuur je klompen in de originele verpakking terug naar ons. Hiervoor vragen we je het ingesloten retour & ruil formulier in te vullen en bij te sluiten.
Heb je dit niet ontvangen, download dit dan hier.
Ruiling of retour bij orderwaarde minder dan €99,90?
Koop dan zelf een verzendlabel bijvoorbeeld bij PostNL of DHL en stuur je pakketje inclusief retour en ruilformulier op naar:
Studio Sanita
Jellinghausstraat 26-8
5048 AZ Tilburg
Wij adviseren je het verzend/afleverbewijs goed te bewaren totdat de retour/ruiling is afgerond.
Ruiling of retour bij orderwaarde van €99,90 of meer?
Plak dan het meegeleverde retourlabel op je verzenddoos en geef je pakketje af bij een PostNL- of DHL servicepunt.
Vergeet niet je retour- en ruilformulier ingevuld in te sluiten.
Indien je na ruiling of retour een waarde behoudt van minimaal €99,90, dan zijn de retourkosten voor onze rekening.
Is je uiteindelijke aankoopwaarde lager dan €99,90, dan verrekenen wij de retourkosten van €5,95 met je retourbetaling.
Voorbeeld: je retourneert een artikel met een waarde van €119,90. Indien je deze wenst te ruilen voor een artikel met een waarde van minimaal €99,90 , dan zijn de retourkosten voor onze rekening. Indien je wilt ruilen voor een model met een waarde lager dan €99,90 of je betaling retour wenst te ontvangen, dan verrekenen wij hierbij de retourkosten van €5,95.
Ruiling of terugbetaling
Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag minus eventuele retourkosten terug.
Kosten voor mogelijke extra services (avondbezorging en dergelijke) kunnen niet worden vergoed.
Wil je een andere maat / product ontvangen, dan sturen wij deze nieuwe zending weer gratis naar je toe.
Alle aangeboden artikelen in onze webshop worden zo waarheidsgetrouw als mogelijk getoond en beschreven. Kleine afwijkingen zijn echter mogelijk.
Onze pasvorm adviezen kunnen wij niet garanderen en zijn gebaseerd op gemiddelden. Iedere voet is immers anders. Daarnaast worden alle klompen met de hand gemaakt en heeft ieder product een unieke pasvorm.
Klachten
Wij staan voor kwaliteitsproducten die wij aanbieden in onze webshop. Je mag er vanuit gaan dat jouw klompen degelijk functioneren tijdens het dragen. Helaas is een fabricagefout bij de productie niet uit te sluiten. Klachten, ontstaan door gebruik, worden individueel beoordeeld. Heb je bij ons klompen gekocht en ben je er niet tevreden over? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31 (0)13 5915540 of mail ons via [email protected].
We willen dit graag samen met jou oplossen.