• Lorem ipsum
FAQ
Veelgestelde vragen
Hebben jullie ook een winkel waar ik kan passen?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Mocht je een keer in de buurt van Tilburg komen en je wilt een keer passen, bel dan gerust voor een afspraak: tel. 013 5915540.

 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis krijg?

Is de bestelling en betaling op werkdagen voor 16.00 uur binnen, dan versturen we je pakket nog dezelfde dag. Je hebt ze dan meestal binnen 1 werkdag in huis. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling op maandag verzonden en op dinsdag geleverd.

Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen of op een DHL punt bij je in de buurt. Dit kun je aangeven bij het bestellen.

Verzendt Studio Sanita naar het buitenland?

Ja, ook klanten buiten Nederland kunnen hun bestelling plaatsen op de  websitewww.studiosanita.nl.

Mijn bestelling is een cadeau, hoe kan ik dit aangeven?

Wil je een item uit een van de collecties cadeau doen ? Geef dit aan bij je bestelling in de checkout en we pakken je bestelling graag en gratis voor je in.

Ik heb geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn:
• Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox.
• Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres.
Neem in dat geval even contact met ons onze klantenservice: 013 5915540

Hoe kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Mocht je aankoop toch niet helemaal zijn wat je ervan verwacht had, dan mag je het terugsturen en kun je ze ruilen of krijg je het aankoopbedrag weer terug. Vul hiervoor het bijgeleverde retourformulier in, plak de retourlabel op de verpakking en lever het pakket in bij een PostNL punt.  Wil je de bestelling ruilen? Mail ons even en we reserveren het andere paar voor je of sturen het vast naar je op.

Ik heb een product retour gestuurd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?

Wij betalen je het aankoop bedrag binnen 7 dagen, na ontvangst van het retour pakket terug. Duurt het langer? Stuur ons dan even een mail, dan zoeken we het voor je uit.

Hoe weet ik of ik de juiste maat heb?

Kijk voor de juiste maat bij de maattabel op de site. Bij de klompen van Sanita hangt de maat van het van het model af. Bij de productomschrijving staat het  maatadvies ook meestal aangegeven. Mocht je twijfelen of er niet uitkomen, bel ons gerust op 0162-311172 of stuur een mailtje naar [email protected] . We helpen je graag of sturen desnoods een 2e paspaar mee.

Klopt het dat ik bij sommige artikelen niet alle maten kan kiezen?

Ja, het kan zijn dat er een aantal maten zijn uitverkocht. Bij Sanita kunnen we nog informeren of de maat en/of klomp na te bestellen is. We vullen van de vaste artikelen in de shop regelmatig aan. Mocht je speciale wensen hebben, laat het ons weten. We helpen je graag.

Ik mis nog een bepaald item of kleur in de collectie. Kan ik dat nog verwachten?

Wij staan altijd open voor suggesties. Laat het ons weten via[email protected]. of bel ons even. Elke week plaatsen wij een nieuwe bestelling bij Sanita. Hierbij houden we graag rekening met jouw wensen.

Ik heb een klacht?

Neem je even contact met ons op via 013 5915540? Mailen kan ook : [email protected]

Technische problemen met de website?

De website van Studio Sanita moet foutloos werken. Mocht je toch op een fout stuiten laat het ons dan alsjeblief weten via 013 5915540 of [email protected] .
Je helpt ons ermee want zo kunnen we fouten snel herstellen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden